fredag 24 februari 2012

Skridskor


55/365+1

262: Skridskor




11 kommentarer:

  1. De har visst tjänat många timmar... Ljuvlig bild.

    SvaraRadera
  2. Oj så härligt nötta dom var.
    Väl använda av sin ägarinna.

    SvaraRadera
  3. Snyggt slitage där. Bra fotat!

    SvaraRadera
  4. Ser ut att ha använts en hel del - gillar jag!

    SvaraRadera
  5. Vilken nostalgikänsla! Precis så slitna skridskor har jag haft

    SvaraRadera
  6. Härlig bild på väl använda skridskor

    SvaraRadera
  7. Den här bilden är verkligen läcker och ger mig nostalgi - får nog leta rätt på sonens gamla eller så blir det en promenad runt isvägen när jag kommer hem igen.

    SvaraRadera
  8. De ser välanvända ut de där!

    SvaraRadera
  9. Dessa har varit med ett tag - fin bild!

    SvaraRadera
  10. Nostalgi :) sådär såg mina skridskor ut när jag var liten.

    SvaraRadera