torsdag 8 mars 2012

I drakens öga


68/365+1

118: I drakens öga




6 kommentarer:

  1. Ännu en snygg genomtänkt bild.
    Bonnfrua

    SvaraRadera
  2. In i drakens öga...
    jag skulle ju ha passat på att fota lilla Colins
    "tatuering" det var ju en drake...
    men jag får väl hitta på något annat...

    SvaraRadera
  3. Oj,vad jag har funderat just på det temat - känns absolut svårast för mig men du har ju hittat det mitt i prick. Ett irriterande tema. =)

    SvaraRadera
  4. Även jag har funderat och våndats lite över detta tema. Har länge tänkt att det nog är ett tema som får stå tillbaka för ett eget men nu börjar jag se det som en utmaning att hitta en lämplig bild för temat. Jag får också passa på och tacka för att du hittade in till mig.

    SvaraRadera
  5. Jätteläckert! Håller med om att temat är en utmaning, men då får man "värka" lite på det och hoppas på att det löser sig längre fram

    SvaraRadera
  6. Fin drake och kul att du har lyckat med detta tema, vi är nog många som kommer att välja ett eget tema istället för denna :)

    SvaraRadera