söndag 3 juni 2012

Bär


155/365+1

30: Bär




8 kommentarer:

  1. Helt klart bär han, men vad? Ser ut som ett ben som sticker upp ur hinken...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är det :-) Vi var ett gäng som var lite djurskötare på Nordens Ark en dag. Här ska det matas leoparder!

      Radera
  2. Jag såg också benen ,trodde det var slakt på gång, fast en lite ovanlig tid för sånt om man tänker efter.

    SvaraRadera
  3. Visst bär han!!! Undrade först vilken sorts bär, men såg sen att det är just det han gör, bär... :)

    SvaraRadera
  4. Hahahaha...
    bra tolkning på temat, klart han bär....

    SvaraRadera
  5. Du är fiffig du, fick fundera en sekund innan jag fattade..

    SvaraRadera
  6. Ja att han bär på hinkar förstod jag direkt men jag kollade inte kommentarerna utan försökte klicka upp bilden för jag tänkte,,,men där kan det väl inte ha varit någon älgjakt -på en lekplats eller vad det är???

    för jag såg att det var ben....men nu vet jag ju varför han bär på detta :-))
    så det kan bli!

    SvaraRadera